Opći pojmovi:

Trgovac – bilo koja osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu u okviru svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti, uključujući i osobu koja nastupa u ime ili za račun trgovca.

Izvor: Zakon o zaštiti potrošača NN 19/22

Korisnik web trgovine milman.hr  – svaka pravna ili fizička osoba koja posjeti ili koristi usluge ovog web mjesta. Korištenjem internetske stranice milman.hr, krajnji korisnik iskazuje da se slaže s Općim uvjetima poslovanja. 

Kupac web trgovine milman.hr – posjetitelj koji nakon odabira barem jednog proizvoda na stranici milman.hr, u pregledu košarice stekne uvid u eventualne troškove dostave te unese osobne podatke i pošalje narudžbu trgovcu.

Milman.hr zadržava pravo izmjena, dopuna ili ukidanja bilo kojeg segmenta poslovanja, a kako bi se pravovremeno informirali o eventualnim izmjenama, molimo da provjerite važne odredbe Općih uvjeta poslovanja u trenutku korištenja milman.hr. Ukoliko se korisnik ne slaže s navedenim Uvjetima poslovanja i korištenja i/ili ima manje od 18 godina, molimo da se suzdrži od korištenja ove internetske stranice.

Milman d.o.o. poziva Kupce da se informiraju o sadržaju Izjave o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka.

Sjedište Milman d.o.o. je u Crikvenici, Republika Hrvatska. Pravni sporovi koji mogu nastati kao posljedica korištenja ovih internetskih stranica u nadležnosti je suda u Rijeci, osim ako posebnim ugovorom nije drugačije navedeno. Mogući pravni sporovi rješavaju se u skladu s pozitivnim propisima Republike Hrvatske. Korištenjem ovih internet stranica Korisnik pristaje da je bilo koji spor ili zahtjev proizašao iz, ili u koji je u vezi s ovim Uvjetima ili u vezi s njihovim provođenjem u nadležnosti suda u Rijeci.

Prodavatelj

Milman d.o.o.
Sjedište: Kralja Tomislava 30, 51260 Crikvenica
Upisana u sudski registar kod: Trgovački sud u Rijeci
MBS: 040041225
Temeljni kapital: 5.000.000,00 kn uplaćen u cijelosti
Član uprave: Miljenko Manestar
OIB tvrtke: 59744512982
Tel: +385 51 241 112
Adresa za povrat robe:
Kamenjak 87, 51244 Grižane
Adresa elektroničke pošte: milman@milman.hr
Ustanova je upisana u trgovački registar:
Trgovački sud u Rijeci (MBS: 040041225, osnivač: Rijeka)
Web: milman.hr

Prilikom zaključenja narudžbe na ovim Internet stranicama, Potrošač u svojstvu kupca sklapa ugovor o kupoprodaji s Hrvatskim prirodoslovnim muzejom. Sklapanje ugovora putem web stranica predstavlja sklapanje ugovora na daljinu. Opći uvjeti poslovanja predstavljaju i predugovornu obavijest, a ugovor se može raskinuti ukoliko kupac ne uplati kuporodajnu cijenu. Ukoliko kupac ne preuzme predmet kupoprodajnog ugovora, prodavatelj ga se obvezuje čuvati najduže u roku od 90 dana od dana zaključenja kupoprodajnog ugovora. Kupac je odgovoran za sve troškove proizašle iz nepreuzimanja predmeta kupoprodaje. Sklapati ugovor mogu samo punoljetne osobe (osobe s navršenih 18 godina života) i poslovno sposobne osobe. Zaključenjem narudžbe (sklapanjem ugovora) izjavljujete da ste punoljetna i pravno sposobna osoba.
Prilikom isporuke narudžbe bit će vam izdan račun.

Proizvodi

Proizvodi su opisani s njihovim glavnim obilježjima opisanim u dobroj vjeri, a prikazane su i ilustrativne fotografije proizvoda. Molimo Kupce da ako imaju bilo kakvih nepoznanica u vezi proizvoda da nas kontaktiraju putem elektroničke pošte ili telefona pa ćemo u najkraćem mogućem roku pokušati odgovoriti na upit.

Cijene

Maloprodajna cijena – konačna cijena je u eurima za pojedini proizvod ili uslugu, odnosno određenu količinu proizvoda, uključujući poreze i druga javna davanja. 

Cijene na stranici sadrže obračunatu zakonsku stopu PDV-a od 25% (na sve proizvode). Cijene su izražene u eurima (EUR), te dvojno prikazane u HRK (do 31.12.2023.). Cijene proizvoda su podložne promjenama, ali cijena proizvoda dodanog u košaricu se ne mijenja i ostaje nepromijenjena u procesu zaključenja narudžbe.

Na web shopu navedene su karakteristike proizvoda, cijene, posebne akcije i pogodnosti, načini plaćanja i dostave koje vrijede u trenutku zaključene narudžbe. U sve cijene je uključen PDV. Ako dođe do promjena rokova dostave ili bilo koje druge važne okolnosti potrebne za izvršenje narudžbe, obavijestiti ćemo vas u najkraćem mogućem roku.

Proizvodi će Vam biti dostavljeni u roku od 3-7 dana od potvrđene narudžbe, a o roku dostave za proizvode koje je potrebno dodatno naručiti obavijestit ćemo Vas na vrijeme. Zadržavamo pravo produljenja roka isporuke u slučaju izvanrednih situacija vezanih uz transport robe. Cijena proizvoda u koju je uključen iznos PDV-a vidljiva je u košarici za kupnju i prije nego zaključite narudžbu. Nakon završetka narudžbe pojavit će Vam se obavijest koja će potvrditi točnost i uspješnost narudžbe ili će upozoriti na nepravilnosti tijekom narudžbe.

Ukoliko se pojave nepravilnosti kod narudžbe molimo da nas kontaktirate na: milman@milman.hr, te ćete na taj način provjeriti je li narudžba sigurno zaprimljena.

Ako niste sigurni kako izvršiti kupovinu, slobodno nas kontaktirajte na gore navedene podatke. Ako želite vratiti proizvod, to možete učiniti u roku 14 dana od dana primitka proizvoda.

Plaćanje

Plaćanje kreditnim i debitnim karticama.

Plaćanje karticama zaštićeno je i sigurno. Plaćanje na stranici milman.hr  izvršava se putem pružatelja usluga Wordline koji koristi najviše standarde sigurnosti prilikom plaćanja kreditnim i debitnim karticama. Platiti možete debitnim ili kreditnim karticama jednokratno. 

Nakon odabira kartice i klikom na „plati“ Kupac pristupa zaštićenoj stranici pružatelja usluge online naplate Monri, gdje upisuje sve potrebne podatke. Hrvatski prirodoslovni muzej zadržava pravo promjene dostupnih načina plaćanja. Također, neka vrsta plaćanja mogu biti privremeno nedostupna zbog tehničkih razloga. Plaćanje karticama podložno je autorizaciji od strane pružatelja usluga naplate karticama te stoga Hrvatski prirodoslovni muzej ne može utjecati na to da li će neka transakcija biti odobrena ili ne.

Dostava

Milman svojim Kupcima pruža uslugu dostave prema uvjetima kako slijedi:

Proizvodi se upućuju na dostavu sljedeći radni dan nakon primitka narudžbe ili uplate ili u drugom vremenskom roku koji je uz proizvod naznačen.

Ukoliko Milman d.o.o. neće biti u mogućnosti isporućiti naručeni proizvod, obvezuje se bez odgode o tome izvijestiti kupca, ponuditi mu kupnju drugog proizvoda sličnih karakteristika ili otkazivanje narudžbe.

Dostava se izvršava putem poštanske ili dostavne službe.

Cijena dostave iznosi 5,00€ za sve narudžbe. Za sve narudžbe vrijednosti iznad 50€ poštarina je besplatna.

Omogućeno je besplatno preuzimanje kupljenih proizvoda na našim lokacijama, što je potrebno odabrati tijekom procesa kupnje. Molimo da kupljene proizvode preuzmete na lokaciji u roku od 8 radnih dana.

Trajanje ugovora

Ugovor koji potrošač zaključi za kupoprodaju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor koji je konzumiran isporukom robe ili usluge od strane trgovca te izvršenim plaćanjem od strane potrošača, a u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio zaključenog Ugovora potrošača i trgovca.

Raskid ugovora
Kupac ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor o kupoprodaji zaključen putem internetske trgovine u roku od 14 dana od dana kada je njemu ili osobi koju je on odredio Proizvod predan u posjed. Kupac to može učiniti putem bilo kakve nedvosmislene pisane izjave poslane Prodavatelju na e-mail, adresu ili telefaks Prodavatelja navedene u elektronskoj potvrdi narudžbe u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili e-mail i podatke o naručenom ili primljenom proizvodu.

Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi koju je Kupac odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.

Ako Kupac jednostrano raskine ovaj Ugovor, Prodavatelj će izvršiti povrat novca koji je primio od Kupca, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je zaprimljena odluka Kupca o jednostranom raskidu ugovora, osim ukoliko je Kupac odabrao drugu vrstu isporuke a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju je Prodavatelj ponudio.

Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je Kupac izvršio uplatu. U slučaju da Kupac pristane na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat.

Smatra se da je Kupac izvršio svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošalje ili preda robu Prodavatelju, odnosno osobi koju je Prodavatelj ovlastio za primanje robe.

Povrat novca biti će izvršen isključivo nakon što Prodavatelj na adresu označenu na računu zaprimi Proizvod. Neposredan trošak povrata robe snosi sam Kupac. Vraćeni Proizvodi moraju biti nerabljeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži uz priloženu presliku računa. Kupac odgovara za svako umanjenje vrijednosti robe koja je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.

Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji u slučajevima definiranim člankom 79 Zakona o zaštiti potrošača.

Kupac je sam odgovoran za pristup svojem sustavu i sam će se pobrinuti za osiguranje korisničkih podataka i lozinki. Kupac jamči za točnost i istinitost svih dostavljenih podataka te Prodavatelju odgovara za štetu nastalu zbog netočnih odnosno neistinitih podataka.

Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. U slučaju povrata robe koja je korištena, nema svu pripadajuću ambalažu ili nije dovedena u prvobitno stanje kao na dan kupovine teretimo Vas za iznos od 50% vrijednosti vraćene robe za manipulativne troškove povrata, odnosno minimalni iznos od 15 € / 113,02 kn. U slučaju povrata robe koja je vidno korištena Prodavatelj ima pravo odbiti povrat u potpunosti.

Kupac nema pravo na jednostrani raskid Ugovora:

  • ako mu je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje je započelo uz njegov izričit prethodni pristanak te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu usluga bude potpuno ispunjena.

Pravo na jednostrani raskid ugovora Zakonom je isključeno u više slučajeva. Cjelovite informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći na ovom linku: Zakon o zaštiti potrošača.

Pisani prigovor, obavijesti, odgovori

»pisani prigovor potrošača« je prigovor koji potrošač upućuje trgovcu na trajnom mediju, a kojim iznosi svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu.
Izvor: Zakon o zaštiti potrošača NN 19/22; NN 59/23)

Ukoliko ste nezadovoljni iz bilo kojeg razloga, prigovor nam možete uputiti i to:

*usmenim prigovorom, telefonom – +385 51 241 112

*pisanim prigovorom putem e-maila – milman@milman.hr (s naznakom: prigovor)

Kako bi rješavanju predmetne situacije mogli pristupiti što prije, molimo da uz prigovor navedete broj narudžbe ili računa za što brže utvrđivanje. Hrvatski prirodoslovni muzej potvrdit će primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a najkasnije u roku od 15 dana od zaprimljenog prigovora.

Pritužbe i sporovi

Ovi Opći uvjeti su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i drugim propisima Republike Hrvatske. Pritužbe Kupci mogu poslati na adrese Prodavatelja pisanim putem i to putem pošte ili elektronskom.

Prodavatelj je dužan bez odgađanja potvrditi da je pritužbu primio, obavijestiti Kupca koliko će trajati njezina obrada i pravovremeno ga obavještavati o tijeku tog postupka i najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimanja pritužbe na istu odgovoriti.

Prodavatelj i Kupac će moguće sporove nastojati riješiti dogovorom i mirnim putem, a ukoliko u tome ne uspiju nadležan je Sud u Zagrebu.